Since you´ve been gone.

Nu är jag hemma från skolan, eller har varit det ett tag x)
Haha, ska fråga mamma om jag kan få lite pengar och springa ner till apoteket och köpa salva.
Börjar få skavsår >< Hate it..
Idag på skolan gjorde vi inte så mycket, första lektionen hade vi Mona och vi prata om "den glömde åldern" 7-12 år.
Lite seg lektion. Men vi fick gå redan kvart i, en kvart tidigare :D Gött mos.
På rasten började jag och Jessica gå egenom folk vi vill ha på festen och om vi skulle ha något tema.
Ingen kom på något tema så det får bli maskerad. Höhö. :D
Kul som fan jue :D Många många år sen man hade det x) Längtar som nu jue :D
Sen var det lektion med Jocke, fortsatte på det vi gjorde sist. Hatar religon. it sucks!
Efter det hade vi lektion med Monica, svenska. Hon började med att ge oss resultaten, eller hon går efter listan och jag är sist :O Jessica Johansson fick inte ens veta :O Då går det segt fan ><
Satt och skrev lite på mitt cv, börja med det iaf. Vi gick och åt sen satt vi typ och prata om klass kampen xD
Jag och Jessica kom på massa bra förslag och la i lådan :P Höhöh..
Riktigt kul jue :D Längtar som fan nu jue :D Vill inte ha praktik jue, ><
Har inte ens någon stans att va :O och då är det fan illa ><'  Jaja, sen tog vi tjugo i två bussen in till stan, vänta på Ingesund bussen och åkte hem.
Har nyligen åte upp popcornen jag gjorde när jag kom hem, var riktigt gött :) I love it^^
Höhö. Men har inte så mycket mer att skriva nu så.

Puss


Kommentarer
A n n i s P a n n i s

Okej vad roligt =)

vad får ni göra?

2009-01-15 @ 21:29:06 | http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback