Tårar blir nätter istället för sömn.

Jag stannar upp med tårarna rinner.
Jag vänder tillbaks för att torka mina kinder.
Allt runtomkring det bara försvinner, jag blickar tillbaks.
Men vill inte ha det som minnen, riktiga vänner man vet att dom stannar.
Men efter tiden som har gått så blir ingenting detsamma.
Tårar blir nätter istället för sömn jag vill vakna upp men det är ingen dröm.


Igår/inatt var det första gången på länge jag bröt ihop riktigt, utan alkohol och tabletter. Satt verkligen och stor grina.
Idag vakna jag upp med hög feber, har haft feber frossa hela natten. Lugit och bara skakat det är så obehagligt :/
Men när jag väl hade vaknat till liv och gått upp så börja jag läsa lite teori. Mamma berätta även att hon hade bokat resa till Thailand :O 20:e Mars - 3:e April. Ska prata med rektorn om det på Onsdag då jag ska på möte igen ><
Jag vill inte för jag har inte gjort ett piss, eller har ju gjort klart projektarbetet nästan. Men har saker som jag ligger efter med. Iofs, tänkte åka till skolan lite tidigare imorrn och göra klart den sista uppgiften i "Fritid för funktionshindrade" Ska göra ett litet collage om blinda tänkte jag. Skriva en liten text och sätta dit några bilder. Sen är ju den kursen klar. Men har mycket mer kvar att göra på andra kurser. Måste även prata med Jenny-Anne om psykologin. Så jag får låna filmen och göra det sista i det. Så det också blir klart, sen har jag det där jävla provet i historian >< Me don´t want to. *suck*
Men har suttit och tänkt lite och jag tror jag vet vad jag ska säga till rektor helvete. Men det märks väl på Onsdag hur det blir >< Blöö.
Ska snart lägga mig och läsa lite mer teori, måste hård plugga nu så jag får det gjort någon gång. Vill verkligen klara det. Hoppas pappa kommer snart också så vi kan åka ner till tågstationen och prata med dom där om biljetten. fick ett brev från Nordea och där stod det att jag hade 231:- på ett spar konto så hinner fixa drickat innan jag åker till Andreas :D Gött mos iaf, ska fråga Johan :P Hehe, vore skit bra om jag kunde få ta ut det. Men nu ska jag springa ut och slänge in ved i kaminen och sen ska jag läsa teori.

Pösshej.

Kommentarer
Emelie

Önskar att jag kunde göra något för dig. <3

2009-01-19 @ 19:32:20 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback