Utan dina andetag

Nu sitter jag här igen då.
Har varit på stan, eller rättare sagt hos Erik/Sarah.
Fick reda på förut att Jaffa kanske kommer till helgen :)
Hon ska till Johan, så då får jag träffa henne igen :D Yaaay^^
Kulkul, och jag tror nog hur jag ska kunna ordan fram pengar så jag kan åka till Deas den 23:e :)
Vill verkligen, behöver komma bort från hållan.
Ska prata med mamma först och fråga henne först om jag får låna 200:- tills jag får pengarna av Järry.
Sen ska jag även fråga om jag kan få 100:- extra till mat pengar utan att låna.
Sen ska jag även fråga pappa om jag får låna 200:- av han. Fast får ju 100:- av han nästa helg till mat^^
Så allt är typ fixat.
Det minsta jag behöver är 415:- för då har jag råd med allt jag vill ha :)
Fast typ juice kan jag fixa innan jag åker typ ^^ *blinkblink*
Var på konsum innan jag gick till bussen, fick med ett par strumpbyxor,deo och parfym :D
höhö, massa nöjd^^ Men nu ska jag gå och be pappa ringa så jag får prata med han.

Pösshej!


Kommentarer
The Great

Bara ett tips.. om du går in på SJ's hemsida och registrerar dig som priokund (kostar inget) så kostar de flesta resorna i jnanuari med SJ överallt i landet 25 kronor, kanske blir billigare att komma till Deas då..

2009-01-08 @ 23:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback