Promise me.

Nu sitter jag här hemma framför dumburken igen då. Lite tråkigt, dom två senaste dagarna har jag varit iväg och träffat en kille :) En riktigt trevlig kille och han är söt med^^ Imorgon, eller idag :P Så kommer förhoppningsvis Emelie, håller tummarna för jag saknar henne! Hon är en av dom bästa vännerna jag har, hon och Emma. Så glad att jag har dom :)
Finns fan inge bättre än dom<3 Just nu har mitt mående gått lite som en berg och dalbana. Vet inte riktigt vart jag är nu, är väl lite påväg neråt för att jag sitter hemma. Men men, vill ha helg och massa pengar. För vill supa!!! Men jag har inte så mycket mer att skriva egentligen. såååå..

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Jag älskar dig <3

2009-07-23 @ 08:13:17 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback