Vill ha dig igen.

Sitter här typ och är överlycklig. Har äntligen fått spotify :D Det är så gött att inte behöva vara inne på youtube så mycket^^ Har redan gjort två listor, haha xD Men men, idag åkte Yoise och Izzy hem :( Lite tråkigt sådär ganska mycket faktiskt. Är ganska sleten just nu, har ju skaffat sidecut igen^^ Höhö, kände igår att jag vill ha det igen så ringde till Sandra så fixa hon det :) Gött iaf, så nu är det kort igen. Känns som ett rackat ollon xD Hahahahah! Lol välla :P Vad ska man göra under veckan tro? Ingen aning. Kanske åka till Karlstad? Tror det, bara går och väntar och räknar dagar tills Emelie kommer :) Men man kanske skulle fortsätta städa rummet? Neeh, orkar inte än :P haha. Är så trött så det finns inte kan jag säga er xD Tänkte gå ner till bostadsbolaget och slänga upp mig på lägenhets listor så man kommer någon stans här, ska ju ner imorrn och lämna papper :D Hoho. Så snart blire pengar :D gött mos iaf^^ Det första jag ska göra att att betala telefonräkning, sen ska jag skaffa en soffa för en billig slant. :) finns så många på blocket så det är ju bara att vraka och välja typ :P haha, neej. Göra klart rummet nu? aah, tror det. Om jag kommer här ifrån xD

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback