Welcome to my life.

Nu sitter jag här och har nyligen packat och väntar på att tiden ska gå så man får röra på sig. Bussen ner till stan går kvart i åtta och tåget till Challa går halv nio. Lite segt då väl, mhmm. Men men, sen går tåget till Karlstad 21:28 från Challa. Så behöver inte vänta där så länge som tur är. Den här packningen jag har nu är nog den lättaste jag har haft med mig någonstans när jag ska åka långt. haha, har inte med mig så mycket saker egentligen så :P Ska inte ta med datorn heller, skippar den. Onödigt mycket med pakning. Ska snart gå och lägga ner kamera + sladd. Bra att ha ifall Emelie vill ha bilderna. Sitter och lyssnar på musik och har lite ont i foten, vet inte varför men har det :O Konstigt. Ooohja, det första jag ska göra när jag kommer till stan är att ta ut de första pengarna. Sen tar jag väl ut resten imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte så mycket att skriva egentligen. Kanske skulle lägga sig på sängen en stund? Aah, det låter som en bra idé tycker jag. Så.....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback