Glöm inte bort att du är värdelös.

Orden ekar i mitt huvud och jag vill gråta,skrika och försvinna under jorden.
Vakna till vid tio och ringde soc, men då satt dom i möte så måste ringa imorrn >< *suck* Så jag somna om ist, orkade inte vara vaken. Vid två vakna jag upp i liv och drog i mig två smörgåsar och sen gick jag ner mot bussen för skulle in till stan och lämna in min kamera på expert. Så nu är det gjort och kommer inte få se min kamera på två veckor ><' När det var gjort så mötte Emma,Daniel och Niklas mig och dom gick till tåget (Daniel och Niklas) jag om Emma gick till konsum. Jag köpte den nya maraboun, den heter sommar och det är jordgubbar i :D Skit god jue^^ Höhö, sen gick vi hem till Daniel och satte oss. Vid halv sex kom dom tillbaka igen :P Haha, mamma kom och hämta Klara för hade med henne. Sen drog vi ut och körde lite, skulle till Åmot och sånt. Påvägen tillbaka till stan så körde vi förbi fiskevik och stanna med Forden som hade stannat där för dom :P Plocka bort alla skyltar och alla saker i den :P haha, sen vart det in till stan. Körde förbi hugo, där var det några så vi stanna och snacka lite. Anders, en av dom som är på slussen var där och han sa att dom sakna mig xD Men då hade någon av dom sett mig gå på kryckor så då hade dom sagt att jag förmodligen inte kommer tillbaka xD Haha. Smidigt :P Sen vart det tillbaka till Daniel, men nästan direkt när vi kom dit så drog vi till Nöjes för att Emma skulle ha cigg. Sen körde dom hem mig, va hamna nästan i diket när vi korde en grusväg till Arvika xD Körde in vid Speke :P Herregud. Imorgon ska man till labb på verkstaden för att ta en massa prover ><' Blä, men Emma ska med som tur är.

Jag har en skum känsla i kroppen, ska nog inte lita för mycket på dig.

-Over and Out-

Kommentarer
Luther Blisset

Du är inte värdelös!



Du är underbar.

2009-06-04 @ 10:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback