I feel so untoched.

Sitter och svettas som en gris, jag vill här ifrån. Långt här ifrån, men på samma gång vill jag bara ligga och sova och smita från verkligeheten en stund till. Jag mår inte bra och vill bara bort. *suck* Det vet ju inget med Emelie idag som det skulle bli, får hoppas att hon kommer någon annan dag. Måste få något annat att göra här än att sitta framför en dator och drömma sig bort. Det livet börjar bli tröttsamt kan jag säga er, jag ger upp det snart.! Mina ögon orkar knappt läsa texten och jag känner mig borta, sitter och dricker upp resten av Baja päron. Ska nog ta piller snart för att sen lägga mig igen, orkar inte vara uppe. Faller fan ihop snart....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback