Let me be myself.

Sitter här nu då framför dumburken, ganska sleten i huvudet efter all prat om mig själv. Kuratorn fattar inte att jag fortfarande är i sånt bra tillstånd som jag är i efter att bara ha hjälpt mina vänner i alla dessa år. Jag har blottat HELA mitt liv, jag känner mig naken och mitt skydd jag hade är borta. Berätta om saker som ingen vet om förutom hon och jag. Jag ska ta det här med, inom snar framtid. När jag orkar, hon frågade varför jag inte har berättat för mamma eller pappa om våldtäkten än. Men jag sa bara att jag känner mig inte redo för ett belasta dom ännu mer, räker som det är nu. I helgen var det ju fest i Karlstad och det sluta som det gjorde. Haha, jag snubbla över Anders dammsugare och stuka foten ordentligt ><' Uscha! Nu hoppar jag på kryckor :P Känner mig så smidig x) Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer för mamma kom hem och allt försvann, haha.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback