Bacardi Breezer.

Sitter på hotellet och njuter av ruset^^ Vi åkte in till Phuket stad förut, åkte med bussen och tog taxi från busstationen till Big C. Gick runt där, köpte två linnen och mamma köpte en t-shirt till mig^^ Mycket nöjd sen gick vi ner till Lotus, var inge märvärdigt. Vi gick typ in och gick runt och sen gick vi ut och tog en taxi till nattmarknaden som heller inte var så märkvärdig. Fett besviken, när vi kom tillbaka till Karon gick jag till affärn nedanför hotellet och köpte två smirnoff ice och svepte i mig när vi kom upp upp till hotellet. Ringde till Emma och planera lite och sen gick jag ner till baren och köpte två Bacardi, tropical lime och svepte i mig. Så nu njuter jag av ruset sådär lite smått, kommer somna gött sen. ^^ Kommer förmodligen åka ner till Båros med Emma och Mattias på påsklovet :D Yaay, gött iaf^^ Saknar min lilla Emma, men kul att hon kommer till mig nästa vecka på Lördag^^ Me like alot :D Har lust att smyga iväg och köpa en till smirnoff, det är så fruktansvärt gött :D Orgasm i hög grad typ :P Imorrn blire nog bara bad och lugnt, vi ska ta oss in till Patong någon dag också :) På marknaden där också^^ Imorrn köper jag Emma´s present, hihi^^ Jag känner att jag vill vara social, skriva med någon. Men det är nästan ingen inne som vill skriva med mig *sad eye* Men men.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback