Cut-Cut

Då sitter man här och gäspar, är riktigt trött men orkar inte lägga mig än. Men när Håkan försvinner från msn så drar nog jag med. Haha, har suttit och tänkt. Det här är typ den sista veckan jag kan umgås med folk, för nästa vecka blir det typ att packa och inför skaffa det sista inför resan, sen kommer man ju tillbaka till Arvika på påsklovet. Kommer inte kunna umgås med någon kompis förrens des typ. Eftersom jag ska bo hos Anders den veckan innan lovet. Haha Heregud, kommer ju även bo resten av praktiken där också då men. Ja :P Men får se till att träffa folk under den här veckan, umgås extra mycket och sånt. Men det fixar sig nog. Imorrn ska jag ut och köra, men vet inte om jag kan eller har ork till det. Får nog avboka det med och ta pengarna till räkningen istället. Ajaa, det märks imorrn. Haha. Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer, sitter bara och gäspar jue ><'

-Over And Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback