Finaly.

Äntligen sitter jag i det varma vädret och solen, fast det solen ligger i moln nu. Har nyligen kommit tillbaka från stranden och väntar på att få duscha. Det är underbart här, varmt och skönt. Dock gör min fot ont fortfarande, enda sen jag trilla när jag var ute med Jessica,Emma och Jaffa. Haha, känner mig riktigt smidig faktiskt *host* Idag var det höga vågor och vattnet var inte alls fint, men det är för att det regna inatt/igår och att det blåser nu. :P Nu när jag skriver detta så är klockan 09:51 hemma och här är klockan 15:51 :P Haha. Sex timmar fram, vi ska kanske till Patong sen och kolla köpcentra där. Ska bli kul och ikväll så ska jag och mamma in på ngn krog här och skåla ;D  Gött iaf^^ Har redan köpte alkohol, en smirnoff ice,en singa(öl) och någon slags cider aktigt :P Den hette screwdriver xD Haha. Var riktigt god faktiskt^^ Resan hit gick skit bra också, lungt på planet och trevlig personal :P När vi skulle in på planet igen i Saharjah så kom det en vakt (en kvinna) som strök mig på ryggen när jag gick förbi, riktigt scary. Men mamma tror att det var för att hon tyckte att jag såg cool ut eller ngt. Det finns ingen som ser ut som mig där. Kommer inte ihåg vad landet heter dock, men ajaa :P Haha. Sov mellan Saharjah och Phuket :P Sen vart det taxi från flyget till Karon :P Galningar säger jag bara xD Herregud :P Haha, men nu ska jag ladda upp bilder på bdb och sen  hoppa in i dsuchen :P

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback