Higher.

Sitter och lyssnar på melodifestivals låtar, dom som jag tyckte var bra. Typ Star Pilots,Scotts m.m. Städar samtidigt och har upptäkt att det är riktigt grusigt på mitt golv *sneglar på Klara* Emma kom inte idag, hon kommer imorgon ist. Det är kanske ganska bra ändå att hon kommer imorrn, så man hinner städa riktigt ordentligt här hemma. Det är mitt uppdrag imorgon, så det är bättre att jag gör det nu. Brukar vara på kvällen jag orkar ta tummen ur röven och börja städa. Fast det går ganska segt för vet inte riktigt vart jag ska lägga endel saker, haha xD Ja, som jag skrev förut att resefebern smyger sig fram och jag längtar men samtidigt vill jag inte åka. Men det kommer bli ruskigt gött att komma bort från det gråa vädret till sol,blå himmel och värme. Det kommer bli kämpigt första veckan när vi har kommit hem, då börjar ju praktiken och ska vara tidigt på Film i Värmland. Men det ska nog gå bra ska ni se, hoppas jag.
Förut när jag sov i en timme så hade jag en sån smärta i kroppen, vakna ju av och an flera gånger och varje gång jag vakna så hade jag sån smärta. Jag drömde att någon åt upp mina fingrar, hade så ont. >< Gasch. Drömmerna blir bara värre och värre, i drömmarna rinner tårar och killar våldtar mig om och om igen. Jag ser aldrig något riktigt ansikte, men jag känner hur deras kuk tränger in i mig och jag är fastbunden och grips av panik. Det är inge kul. >< Fy fan, men det var en natt förra veckan jag hade världens mysigaste dröm. Jag drömde att jag satt i ett rum och en ur snygg kille kommer in och sätter sig bredvid mig och vi pratar och vi börjar pussas och det där pirret i magen kom fram, som jag inte har kännt på ett år typ. Jag ville inte vakna, men när jag vaknade så rann tårarna. Det är ju så jag vill ha, kärlek,omtanke och ömhet. Men har man det? NEJ! Jag lever i en värld där jag inte passar in, mina föräldrar klagar på hur jag är och på vad jag gör. Men ska bli gött att bo i Karlstad i en månad typ, bara få vara mig själv. Då kan dom inte klaga. Ska snart fortsätta städa, det måste vara fint när jag lämnar rummet, det har jag bestämmt :) Träffa Järry och Jessica på buss stationen förut, vi prata om allt mellan himmel och jord. Det gick ganska sakta hem från vägen, har så ont i min fot fortfarande så det är inte så konstigt plus att det är lerigt och vill inte trilla. Har ju en tendens att trilla oavsett om jag är nykter eller onykter. Men sån är jag, klumpig. Men nu ska jag städa.


Scotts-Jag tror på oss (Enda dansbands låten jag gillar)

Men vi kör gata upp och gata ner
Bensinen står på noll och motorn hackar
Jag tror på oss
Du var så vacker när jag såg dig
En gudinna som försvann på höga klackar
Från Hugo Boss

Hitta numret som du gav mig
Ville träffa dig så fort det gick
Jag tror på oss
Jag såg dig när du gick från festen
Och jag var väl cool ett ögonblick
Så fel förstås
Men nu finns det ingen tid jag vill förlora
Du vet jag tror på oss


-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback