Ingen big deal

Fråg mig inte om rubriken, tog de första jag hörde och det var det. Helgen har väl i stora drag varit bra, gått lite upp och ner dom det brukar göra. I Torsdags åkte jag till kent och sov där, in trykt i väggen hela natten xD Så kunde inte sova, sen bar det av hemåt, la mig typ direkt jag kom hem och sov i några timmar. Sen vart det upp att duscha och packa och dra in till stan för att gå på konsum. Träffa Sandra där och hon gav mig sällskap vid bussen, när jag skulle gå på bussen mot prästängen så åkte den iväg. Så fick ringa pappa och han kom och körde mig till Jessica. Kom dit och åt pan-pizza och sen öppna jag min första Cube, det var lixom orgasm i hög nivå. Så härligt, längtat som en stölle. vid halv åtte typ eller åtta kom Emma till Jessica och vi började dricka lite mer, ringde efter Andrea men hon svara inte med Jaffa kom och vi spelade "vågad loppa" hehe :P Hade riktigt kul, sen fick vi för oss att vi skulle gå till Mulan, så mellan halv tolv - tolv gick vi in mot stan. Jag trillade ett antal gånger efter vägen och inne i stan. xD Bakom shalom så var Järry och co där så vi var med dom medans Jaffa var inne och hämta leg. Sen bar det iväg mot Mulan där jag har en minneslucka. Kommer inte ihåg vad vi gjorde och vad jag sa, det enda jag kommer ihåg var att jag träffa Kuben där :P haha. Sen började Gobii och Jessica bråka och jag fick den största panikångest attacken hitills. Järry satt och prata med mig, även Jessica och Emma försökte lugna ner mig. Till slut lugna jag ner mig och dom andra med, Emma gick till Mattias innan oss. Efter att ha sett till att Gobii mådde bra och sånt så gick vi dit, satt där en stund. Jessica gick innan oss, efter en stund orka inte jag och Emma sitta där så vi gick till palmviken och beställde taxi hem till Jessica. Somna direkt vad jag kommar ihåg. Haha, klockan var runt 04:00 typ :P Haha, vi vakna vid 13:00 tiden på Lördagen, men med tanken på att jag inte hade sovit något natten innan så var jag ganska trött. Men vi beställde pizza och det tog 3-4h innan jag åt upp min bit. Min mage var helt fucked up och var för trött, somna i några timmar. Vi satt och prata och kolla på tv hela kvällen, vid 23:00 kom pappa och hämta mig och Emma. Vi åkte hem och sov typ :P Igår(söndag) så drog jag till Karlstad. Hade myspys :) Idag är jag trött och har nyligen kommit hem från dessa äventyr. Inte varit hemma sen i Fredags så är ganska sleten och slut körd i huvudet och psyket, försökte få hit Håkan men det misslyckades. *suck* Men men. Klara vart så glad förut när jag kom hem, är så underbart att komma hem till någon som tycker om en så mycket, hon ligger på sängen nu och myser :) Älskar min bebis över allt!!

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback