Karon Beach.

Nu har man nyligen kommit hem från stranden och väntar på att duschen ska bli ledig så tänkte skriva lite här, har upptäkt att det är många anonyma som skriver. Säg vad fan ni vill, i don´t care. Ni är så jävla fega när ni är anonyma. Skicka er mejl eller vad som helst, eller är ni så jävla feg. Usch, folk.
Igår åkte vi in till Patong på det stora köpcentret där, mycket stort och fint. Fanns mycket saker där, efter att ha varit där i några timmar så vart det till hotellet för att äta. Skulle egentligen bjuda mamma på en drink men det blir idag. Vid 18:00 (Thai tid, 12:00 sve tid) så blir vi hämtade av en kille som äger ett annat hotell här i Karon, vi ska kolla på ett rum som vi kanske ska ha resten av kvällen. Det är blått och stort :P Haha. Ganska coolt..


Ni som tycker att jag har förändras, lev med det eller försvinn. Jag är som jag är, och jag vill ha det så. Det börjar bli bättre och ni hjälper inget med att klaga på att jag förändras och sånt. Och förresten, detta är min blogg. Jag skriver om vad jag vill och hur jag vill. Så stick och brinn!

 

Jag och chicken popcorn^^ Riktigt goda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback