Landvetter.

sitter på landvetter nu och mitt huvud snurrar, jag är trött som fan men måste hållan mig vaken i någon timme till. Ska snart gå och tigga lite chips av mamma hade jag tänkt. Behöver något salt och är sugen på chips :P Nu ska ett LuftHansa plan lyfta. Jämt så att ni vet då ;) Det går till Tyskland xD haha. Jag kom upp ur sängen imorse och lyckades somna igår så en klapp på axeln på mig :D Gött att det går bra någon gång iaf^^ Vi kom hit halv ett ungefär, då satt vi och gegga nere i terminalen sen kunde man tydligen checka in själv så det gjorde vi och gick upp på tax-freen. Så nu har vi gått runt och kollat lite, är så sugen på en Absolut flaska. En 1l flaska med så där speciellt överdrag på för 129:- såg allt att mamma också var lite sugen :P Men det blir nog ingen. Nu kommer Mamma och tildus hit för att kolla vad vi gör :P Nu gick dom igen och nu ska även ett pegasus plan lyfta, det planet vi flög med första gången vi flög till turkiet :P Skt kasst plan, verkligen xD Och personalen prata tuskiska. Det är FAN illa x) Men men, har inge mer vettigt att skriva.

-Over And Out-

Kommentarer
Anonym

vad heter du på bdb? <3

2009-03-20 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback