Resefeber.

Idag är jag helt slut, helt slut i kroppen psyket och allt! Och då menar jag allt! Har nyligen vaknat efter att ha sovit tungt i en timme och drömt. Hade ingen lust att gå upp nu, men måste tvätta och även städa mitt rum så. Sitter just nu och äter lite chips som är kvar från helgen, riktigt gött men är sjukt sugen på en cola zero. Men kan inte åka ner till stan, måste duscha innan jag gör det. Sitter typ och väntar på att Emma ska komma hit, för hon ska sova här inatt. Nu är det inte länge kvar tills vi åker, endast 3 dagar och resefebern närmar sig med storm steg. Helgen som var härlig, inge ångest eller panikångestattack. väldigt härligt, fick även träffa en kille som Emma har rullat i sänghalmen med xD Haha. Han var riktigt trevlig. Ska ta och ladda upp bilder på bdb och sen tömma kameran och börja ladda batterierna. Men nu ska jag gå och plocka ur tvättmaskin och starta en ny :P behövs, sen blir det städning..

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback