Same Same , but different.

snaskig text^^ Köpte en t-shirt förut som det står så på ^^ Köpte även två Edd Hardy t-shirtar och ett par mjukis byxor typ som man knyter längst ner, dom går till typ nedanför knäna^^ Fick en lite överraskning när jag logga på bdb för det var en tjej som hade kommenterat en bild på Klara och även skrivit till mig i PM. Och hon hade tydligen Klara innan vi köpte henne.^^ Lite coolt att hon har funnit mig :P Måste fråga hur hon fann mig, lite kul att veta :P Var på så kast humör förut, fy fan säger jag .__. min laddare till kameran har försvunnit och jag kan inte ladda kameran utan den :O Jag blir galen, och sen har mitt andra batteri försvunnit med ,__, Jävla mamma! Det är hon som har lagt ur det någonstans! Fuck, skriver som Anna skrev. Folk som skriver anonymt är fega jävlar och inte vågar stå för det dom skriver. Skriv iaf med eran email när ni kommenterar, det är ju ändå bara jag som ser det :O So what is the problem? Har inte funnit den presenten jag vill köpa till Emma och börjar få lite panik :O Köpte iaf en sak till henne förut på the big buddha ^^ Den var skit stor :O Först åkte vi dit, sen åkte vi till en strand i närheten av Nai Harn. Kommer inte ihåg vad den hette, men den var skit mysig och fin^^ Jag och Matilda satt på flaket på bilen, skit härligt faktiskt fast väldigt varmt :P Efter stranden så drog vi till en wiew point, orkade inte gå av flaket så satt kvar faktiskt. Var så jävla varmt och sen ha huvudvärk, inte så jävla rockigt direkt. Igår var vi längst bort på Karon Beach, om ni går in på google.se och söker på Live webcam Karon beach så vid den stenen där, där badade vi^^ Snorklade och sånt, tog bussen dit :P Vi såg även en mini haj :O Vi köpte även sjalar till balen på stranden, 2st . En lila och svart, båda är med fjärilar^^ Skit fina :P Så vi få se vilken det blir, jag ska ta och logga ur nu i think..

-Over And Out-

Kommentarer
Kladdis

ÅH. vill ha ed hardy, soligt väder och en pina colada i min hand! Fan vad soft! Jag saknar dej som fan!!! <3

2009-04-01 @ 13:39:01 | http://woytux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback