Shopping.

Idag har man varit i Challa från tio i elva fram till tjugo i fem över halv fem, är riktigt slut i fötterna. Fick tag på mycket fint som jag gillar massa mycket :D 2 linnen, 1 kjol, 1 tub-top, ögonskugga, mascara, Paris Hiltons första parfym, ett par nätstrumpbyxor, rakhyvllar och hår spray. Så är riktigt glad och hade riktigt kul iaf, förutom då vakten börja stryka omkring på Cubus. Jävlar :P Jag och Emma sprang ut verkligen x) Nästa gång vi ska iväg så ska vi till ikea, det längtar jag efter :D Haha. Är verkligen slut och nu i fötterna. Ska snart ta och städa Darling´s bur. Tror fan jag ska sälja henne. Klarar inte av att ta hand om henne :/ Tyvärr. Fasiken då. Ajaa, får pengar för henne iaf. Och så köper jag kanin när jag flyttar hemifrån och sånt. Men men, får se hur det blir. Ska snart sätta mig och kolla på SemsesterSvenskar :)

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback