Tappar lusten.

Jaa, nu börjar jag tappa lusten helt för att leva. Har ingen ork att leva heller, jag vill bort. Bort från denna hemska värld, vill bara leva i min fantasi värld där allt är bra och folk inte snackar skit om en och utnytjar en. Jag känner mig som en knulldocka, att jag bara finns för killar som vill göra sina behov. Jag duger till att bara knulla med tydligen, inget mer sen. Tack och hej leverpastej. Dagen har inte varit så jätte bra, kände imorse att jag ville ligga kvar i sängen och inte åka någonstans. Men så ringer Emma och stressar upp en för hon vill inte stå själv på stationen så jag gick upp, borsta håret och satte kopplet på Klara och gick till bussen. Strax innan bussen kom så fick jag ett sms från Emma "Jag fick en biljett till hockeyn från Thomas som tack för flytten!" Jag bara: Jaha? Suckar högt och blev bara ännu mer deprimerad av det. Fasiken. Jag åkte iaf ut till Jessica och när jag och klara kom dit så låg hon och halv sov. Så lät henne sova och satte mig framför tvn, blunda ett tag till slut kom Jessica upp och satte sig med mig och Klaris. Vi satt och prata och kolla på tv, till slut beställde vi pizza och njöt. Strax efter 20:00 så ringer mamma och säger att dom ska hämta upp mig och klara så då fick man ta på sig skorna och gå ut, åkte hem och satte mig framför tv:n med syrran och mamma. Kände att jag klarar inte av att va så mycket ensam nu, men nu när jag skriver det här är jag döttstrött och vill sova.
Begäret om att skada mig ligger och skaver.
Ska försöka sova mycket imorrn, för orkar inte vara vaken och sånt. Mår illa av världen, av idioter som utnytjar en.
FANFANFANFAN.. Gå och dränk er, annars gör jag det!



Ny frisyr x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback