Evacuate The Dancefloor

Stanna världen! Jag vill hoppa av!

Mitt huvud snurrar och jag har en stor ångest som ligger som en tät dimma runt mig, jag ser knappt framför mig. Har inte orkat skriva det sista så mycket och det är för att jag orkar inte sitta här, tillbringar min mesta av tid framför tvn här faktiskt. Men nu är jag tillbaka och orkar skriva lite, inatt var ingen bra natt. Jag tänkte att jag skulle få somna lite tidigare så tog två tabletter+min sömn tablett och antideprisiva. Jag vart helt groggy i huvudet och kommer knappt ihåg något, jag vet att jag messa med Laboll och till slut hamna rakbladet i handen. 2 stora djupa och 8 små, jag ångrar det men ändå så var det en spärr som släppte inom mig och jag mår lite bättre nu. Idag var jag med Emma, vi åkte till köpcentret och det är jag glad över. Ibland är det bra att ha föräldrar som vill ge en liten pengar till kläder, kom hem med ett par mjukis byxor, ett långt linne och en kjol. Även ett par strumpbyxor som var för små, det enda som var dåligt var att jag förmodligen har glömt mitt busskort i någon av omklädningsrummen. Jävlar va panik jag hade när jag upptäkte det när jag och Emma satt och vänta på bussen, och det var 5 min kvar tills bussen gick. Vi hoppades att jag hade glömt det på bussen men icke, så Anders är så snäll och ringer till Securitas på köptcentret imorrn och frågar. Gasch, hatar att prata med folk i telefon, spec när jag inte vet vem det är jag pratar med ><' Imorrn? Ja, vad händer då? Bror helt på om dom har tagit vara på mitt busskort för isf blir det väl en tripp till upp dit och hämta det, hoppas det är Dan som kör så jag slipper betala >< Vill icke. Jag har ingen lust  att vara vaken men ändå har jag ingen lust att sova, jag vill supa! >< Uhuh, men till helgen kommer Emelie och jag LÄNGTAR! Eller hon kommer redan på torsdag, längtar som bara tusan. <3

-Over And Out-

Kommentarer
Emelie

Jag längtar jag med <3

2009-05-19 @ 23:51:03 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback