Everybodys fool.

'Cause nobody wants to be last one there,
and  everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love with my life in their hands,
There's gotta be somebody for me like that,
'Cause nobody wants to go it on their own,
everyone wants to know they're not alone,
There's Somebody else that feels the same somewhere,
There's gotta be somebody for me out there.

Satt och tänkte på bussen förut på vilka mina idoler är, vilken musik som jag har lyssnat på då jag har mått dåligt för Linus fråga om jag hade några och jag kom inte på några just då. Men när jag satt på bussen kom det fram att dom artisterna jag lyssnar på mest när jag mår dåligt är Avril Lavigne och Evanescence. Dom artisterna har följt med mig längst i livet och lyssnar jämt på dom när jag mår dåligt. Sen tänkte jag även på förr med vänner och sånt, jag har haft så förbaskat många ytliga vänner så det finns inte. Har haft så många som har lixom ringt efter mig när dom inte har någon annan att vara med och just den tanken gjorde mig faktiskt ledsen. I det ögonblocket satt jag på bussen på Fagerås bytespunkt och det börja droppa lite på rutan. Passande, eller vad säger ni? Hade en massa såna tankar när jag satt på bussen, tänkte även på när jag var liten i det där skjulet. Där dom pillade på mig och klämde, vill inte minnas men ändå gör jag det. När jag tänker efter så känns det som om jag alltid har varit ett objekt. Det gör mig väldigt ledsen faktiskt. Iaf, gick upp 07:45 imorse för skulle åka med 08:12 bussen ner till stan för att ta 08:55 tåget till Arvika.Satte mig och typ halv sov hela resan sen vart det att kliva av och då träffa jag Kent och Daniel, tjöta lite. Gick till verkstaden typ 10:25 för var osäker på vilken tid jag hade, väl framme så fick jag reda på att det var 11:40 . Efter det krascha min mage och jag var tvungen att gå in på toaletten >< Typiskt, satt utanför och tänkte sen till slut kom Sara och Per och vi satt och tjöta om helgen osv. Sen gick jag in för att anmäla mig, fick vänta 15 min på läkaren >< Hon hade mycket att göra, vi gick in på hennes rum och prata om vad som hade hänt det senaste och om kuratorn. Tydligen hade jag fått en tid 20:e April men dom hade inte skickat ut något till mig så hon skulle skicka remisen på nytt. Det blir att jag ska ta Citalopram Sandoz 20mg i 3 mån men är tvungen att börja om från början och gå egenom med biverkningar IGEN >< *suck* Och sen ska jag ta en Mirtazapin ratiopharm 15 mg i 30 dagar och sen 20mg i 30 dagar till. Hmm, ja. Blir säkert bra till slut. Har inte så mycket mer att skriva förutom att jag sitter i Anders lägenhet och käkar popcorn och dricker energy dryck.

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Jag vet inte om du ser mig som en ytlig vän, men jag lämnar inte din sida. Du betyder oerhört mycket för mig, och jag älskar dig massor! Du ska veta att jag tänker på dig varje dag, undrar vad du gör, hur du mår och så vidare. Jag hoppas att tabletterna ska underlätta ditt mående lite, och jag vet själv hur jobbigt det är att börja om från början med alla dess biverkningar, det är ett helvete. Men jag tror på dig, jag vet att du är stark.

2009-05-04 @ 16:42:24 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback