Mitt gränsland.

Var påväg att skriva ett långt blogg-inlägg förut men orden i huvudet försvann och jag kom inte långt, så gav upp och skrev med Niklas istället. Nu ska jag göra ett nytt försök med att skriva och se om det går bättre. Igår natt hade jag och Emma besök av Niklas, vi var vakna ett tag. Vid fyra tiden skulle han gå hem och hämta sin grejer och sova här istället, medans han var iväg så diska Emma och jag plocka pant och skräp sen gick jag ut med det. Niklas la sig på soffan och halv sov, vid halv fem la jag mig och försökte sova. Somna till slut och när man vakna upp var både Niklas och Anders borta, Anders åkte till Vålberg och Niklas till Filipstad. Var bara jag och Emma kvar här hemma (Hemma? Ja, jag börjar kalla det här för mitt hem) Vid fyra halv fem vakna Emma till liv, jag vaknade vid halv tre typ och satte mig framför datorn. Hehe, vi satt framför en varsinn dator och sen gjorde jag mat. Spaghetti och bacon :P Vid halv åtta gick vi upp mot Krp centrum och tänkte handla lite, vi gick in på all världens mat och handla chips,ostbågar,popcorn och cola och gick hit och satte oss. Vid åtte kom Benji och skulle kolla på hockey med oss^^ Jävlar va kul man kan ha åt en person^^ Han satt och skrek och sån skit :P Haha, rolig person det där. Sen när hockeyn var slut så gick han hemåt och jag skulle ta bussen upp till universitetet för att möta Mattias^^ Bussen var tidig och jag kom upp på tv minuter, möte upp han utanför Pressbyrån och vi åkte hit. Sen drog han och Emma iväg och det var ett tag sen, så nu sitter jag här ensam och lyssnar på Jennyfer Star-Baby Blue och tänker på tog för mycket.

-Over and Out-

Kommentarer
anders

klart du får kalla det för ditt hem för du har ju bott där så länge ju och jag är glad över att du bor där så slipper jag bo ensammen

2009-05-09 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback