Rain fall down.

(Nej det regnar inte!) Sitter ensam i Anders lägenhet och smuttar lite på en grogg, täntke försöka få hit Linus en stund men tror jag inte lyckas så bra tyvärr. >< Igår tills idag var jag då hemma, var väldigt skönt att sova i min säng kan jag säga er :) Men vid tre tiden säger mamma att hon och matilda ska till Karlstad, men hon skulle bara duscha först. Så satt och sega sen bar det iväg^^ Jag fick köra dit, höhö. :D Körningen gick väl bra men mamma höll på att somna så till slut bytte vi och hon körde resten, hon körde mig hela vägen till Anders. När jag kommer hit så är Anders inte hemma så då satte jag mig framför datorn och sega. Efter en stund gick jag ut och gick och sen gick ajg till Laboll (en som bor lite längre bort) han ville ha sällskap så gick dit och han berätta varför han hade gjort slut med Josefine :D han ljög för mycket, haha :D Sen gick jag tillbaka hit och gjorde mat :P Pytt i panna blev det xD orka stå och göra mat då väl :P eeh, neeh. Jobbigt och nu sitter jag här och sjunger med i musiken och är på allmänt gött humör ^^ höhö..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback