Stor stark & en jäger.

Den låten har gått i ett under hela helgen x) jag har haft en skit kul helg, träffat nytt folk,festat och skaffat mig kille ;)
De ni! Mycket på en och samma gång, i Fredags åkte vi till köpcentret och hämta mitt busskort jag hade lyckats tappa när jag och Emma var där. Det var lycka i max att ha det i handen igen, jag menar´t. Iaf, tog tio i ett bussen från Challa till Arvika dryga runt lite på stan och sånt skoj och sen gick jag till busstationen för att sätta mig på bussen till Karlstad. Orkade verkligen inte vara i Arvika. Benjamin,Linda och DK mötte mig på station så gick vi till subway för dom skulle äta. sen vart det till systemet och införskaffa lite dricka och sånt gött ;) sen bar det iväg upp till krp, till anders. ^^ Började dricka lite och vid tio över sju kommer Laboll in och sjunger xD Haha och då började det riktiga partyt. Vid nio mötte vi en kompis till Laboll, Pepsi kallas han för xD haha. Fortsätta dricka och satt och prata med två skit trevliga tjejer ^^ Emma och Emma :P haha, vi drack och härjade som bara den. Jag hade iaf skit kul^^ kommer inte ihåg när vi somna ens X) Men men, halv tolv på Lördag morgon plingar pepsi på dörren och laboll gick upp och öppna.- Jag försökte vakna till liv och gjorde det till slut. sen skaffa dom fram pengar och skulle ner till stan för att gå på systemet :P Mer dricka xD haha, när dom kom tillbaka var det bara att fortsätta. Det tog mig nästan en timme att trycka i mig en grogg xD Länge sen jag drack två dagar i rad ju :P Lite ovant. Men ja sen började det komma lite folk och vi satt och tjöta och sånt på balkongen. sern började benji och Laboll tjafsa och Pepsi drog in Laboll i köket för att lugna ner han. dum som benji är så hoppar han från balkongen. Vi fick ringa ambulans och polisen var här med x) Han åkte iväg och vi fortsatte och drack, vid halv ett åkte jag och Pepsi ner till stan för att köpa ännu mer sprit xD Haha. När vi kom tillbaka så hade Laboll deckat xD haha, skit asså :P Vid fyra tiden vakna han till liv. Vi tjöta ett tag sen drog pepsi och alex till Filipstad. DOM GICK :O shit asså. Vi la oss och sov och jag vakna till liv av att det ringde i telefonen så då var det bara att gå upp. Vid tjugo över ett så satte vi oss på bussen till sjukhuset. Prata ett bra tag med Benji och sen åkte vi hit :P haha, min helg i stora drag x)

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Och vem är den nya killen? :)

2009-05-25 @ 19:37:38 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback