You belongs to me.

Sitter och är helt slut i huvudet, jag är skit trött och vill sova men orkar inte. Eller jo, det är klart jag gör men om mamma ser att jag har lagt mig så blir hon sur. Gick upp klockan 07:00 imorse och la i tvätt i tvättmaskinen sen var det bara att ge sig iväg till bussen. Gick och lyssna på musik och tänkte, drog in dofter genom näsan och drömde mig tillbaka till barnsben. Då man sprang barfota på vägen när våren hade kommit, upp tidigt på morgonen och springa till Dennis (Min bästa kompis när jag var liten) När jag satt ute på varandan igår så slöt jag ögonen och drömde mig tillbaka, då man smög upp tidigt på morgonen. Gjorde iordning två knäckebröd och smög ut för att plocka gräslök, känner fortfarande dagg dropparna mot fötterna. Härligt, iaf. Stod och vänta på bussen, till slut kom den och jag satte mig och snackade med Nina. Vid stationen så ställde vi oss med Emelie,Frida och Louise, vi stod och tjöta till slut kom bussen vi skulle med och vi satte oss på den. Tjöta lite till och sen när vi kom till skolan följde jag med Louise och sen gick jag till grupprummet och satte mig och lyssna på musik. Satt och spela lite sen var klockan helt plötsligt fem i halv nio så då var det bara att gå upp mot exp och vänta på att få komma in på mötet. Det var jag,Jan,rektorn och kuratorn för IV, vi satt och prata och till slut kom vi fram till att jag ska bli flyttad till IV slussen och gå där. Skoooj ><' Så ska dit på mötte på Onsdag :/ Sen halv sprang jag ut till bussen och åkte med den upp, gick av vid busstationen och vänta på Ingesund bussen. Gick på och åkte hemåt, gick sakta på grusvägen. När jag var hemma så tog jag in Klara och satte mig här, har inte gjort så mycket mer faktiskt. Känner mig så sleten, sitter och lyssnar på Avril och drömer tillbaka lite. Men nu ska jag lägga mig en stund och vila lite, messa lite och sånt skoj..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback