Donken.

09:09
Nu sitter jag på tåget och gissa vilken låt jag lyssnar på. Haha, jag är ganska tragisk faktiskt, men sånt är livet. Har nyss betalat, betalar ju endast 65:- hela vägen till Åmål. Det är fett med nice tycker jag, tänkte uppdatera förut på mammas dator men den krångla och låste sig och höll på. Inte lite jobbigt heller. Det är fullt med kärringar och göbber på tåget, tror de flesta ska till Sthlm. Pensionärs träff ;P Haha, nej men ja. Har fått sovit liiiite inatt iaf. kommer inte ens ihåg att jag somna, men är väldigt trött och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Sen så var jag smart och glömde mina älskade hörlurer hos mamma. Dom ligger på golvet i tv-rummet tror jag, jag kommer bli galen!! Gud, är så beroende av musik, ni anar inte!! Tiden går ju fortare när man lyssnar på musik och reser, men men. Skulle fan ha åkt tillbaka när mamma fråga om jag hade med allt!Inte lätt att vara efterklok, nu ska jag avrunda. Kommer bli en lång blogg idag, ni får stå ut! Haha!

-Over and Out-

10:25
Nu sitter jag på donken i Karlstad, sitter och slöar lite. Har nyss åte lite frukost och det var gött :) Länge sen man åt på donken, ska snart gå bort mot busstationen för orkar inte sitta här och nörda sig, neej. Inte direkt. Hoppas på att han inte kommer, vill inte träffa han. UschUschUsch. Men men, nu ska jag kolla lite saker sen ska jag stänga ner^^

-Over and Outt-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback