Jag är lyckligt lottad.

Jag är så lycklig att jag har alla mina vänner runt mig, alla betyder massa och det får mig att orka leva vidare,att orka gå upp på morgonen och orka le. Vad skulle man göra utan sina vänner som alltid finns där trots avståndet? Jag skulle iaf inte överleva, när jag var inne i en period då jag var ensam. Då var jag nära att livet av mig, jag trodde ingen ville ha mig som vän. Det var väldigt länge sen, när jag gick på central. Jag saknar den tiden men ändå inte, jag saknar endel människor från den tiden. Jag har mycket att sakna men ändå samtidigt mycket att inte sakna. Men jag är en lycklig lottad människa, som har dom jag har nu. Inget kan ersätta dom och ska även göra en tatuering, Emelie ska göra ett J och jag ett E i nacken. Mitt E kan stå för två personer, Emma och Emelie<3 Dom betyder mest, jag kommer ihåg alla små resor jag och Emma har gjort till Karlstad, jag saknar det livet! Vi levde för dagen och rydde oss inte om vad som skulle hända nästa dag. Iofs, det var under en tid där jag inte mådde bra,orkade inte vara i skolan,orkade inte vara hemma. Den tiden är en av dom anledningarna jag blev utkastad från skolan för faktiskt, var ju borta i två veckor typ. Dumma mig! Men så blir det när man är skoltrött och inte mår bra, vad ska man annars göra? Inte vet jag! Jag försöker överleva varje dag, försöker sova och försöker äta. Det har börjat att ta emot nu, jag har ont i magen när jag äter. Usch, det är inte alls för härligt. Jag ringde imorse och avboka min tid hos psykologen jag hade idag. Men det var för att jag har inte sovit ngt bra alls under veckan, och orkar inte sitta på ett jävla möte tidigt på morgonen. Imorgon har jag möte på soc, men som tur är det klockan 13:30 och inte tidigt på morgonen, måste duscha innan jag går och leta upp några papper. Om dom inte åkte med när jag lämna in pappra. Jag vet inte, ska kika snart....

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Jag kommer alltid stå vid din sida. Jag älskar dig <3

2009-11-17 @ 00:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback