Lite ljus siprar in i mitt mörka liv.

12:40
Nu sitter jag i soffan och funderar på att försöka få en timmes sömn, lägga mig och kolla på tv. Fryser som fan och vill bara, jaa. Ngt, haha. Vet inte riktigt vad jag skulle skriva, men ja. Det var riktigt trevligt på Taserud, när man går in genom dörren möter man Emelie och hon tänkte gå till BF och leta upp Rolf så följde med henne dit :) Träffa på Monica,Mona och Lotta :) Då var väldigt glada över att se oss, roligt att höra jue^^ Sen fortsatte jakten efter Rolf och vi sprang över hela skolan, till slut när vi kom till el. Då träffa vi på honom, sen skulle hon iväg så följde med mamma och tildus till industri och kika lite på Samuel. När vi skulle till bilen gick vi genom OP och BF, inne på OP så träffa jag på Jenny-Anne :) Väldigt trevligt kan jag säga er. Nu sitter jag och kollar på Hannah Montana, så jävla dumt att det är duppat, men nu ska jag försöka sova lite.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback