Maybe goodnight?

Jag känner på mig att jag inte kommer kunna somna. Men jag vill sova, tvätten är klar och allt är i lägenheten. Vad ska man sysselsätta sig med? Joo, man kollar på videobloggar av Mattiaz,Elov & Beny och så lyssnar man lite på spotify medans man också kikar på 5:an på AFV (American funiest homevideos) vi tjejer kan göra fler saker på en och samma gång ;) haha. Den ni! Och visste ni att den man slickar på äger man? Haha, nu vet ni :D Jätte kul att gå fram till en kompis på en fest när den är full och slicka den på kinden och skrika "Nu äger jag dig!" Då börjar plötsligt en kedja och alla slickar varandra på kinderna eller ngt annat ställe xD Haha. Just nu gick musiken över till The Vernocias-Hook me up. Var tvungen att kolla upp hur länge jag har varit singel och det är hela 825 dagar >< Gasch, jag räknar inte med små förhållanden. Men men. Nu ska jag dricka lite vatten och lägga mig..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback