Snurrigt.

16:15
Har inte varit vaken länge och vill fortsätta sova, vill ligga under täcket och snarka högt. Men det kan man inte, vi ska till Emma om en stund och då ska jag ÄNTLIGEN få smaka på det efterlängtande vinet. Gud, det är på tiden :P Blir ju galen snart xD Sen ska man smaka på julecider, undrar om det är gött :P Men får hoppas på det, imorgon ska jag och Emelie gå och kolla på en lägenhet på Majorsallén :D Haha, det är i samma hus som dom bodde i förut. Håll tummarna för oss folk :D Somna väldigt fort igår, det var riktigt skönt. Emelie väkte mig halv nio imorse för jag skulle ringa till vuxenpsyk så gjorde jag det, kommer knappt ihåg samtalet. Haha, sen somna jag om och Emelie väcker mig ytligare en gång och pratar om lägenheten! Gud xD haha. Det blir vin imorrn ist, haha. Men ja :P Har inte så mycket på hjärtat just nu. Är för trött för att skriva..

-Over and Out-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback