Tiden går fort.

Ja, som rubriken säger. Tiden går fort, snart är jag inne i min andra månad som jag bor här. Jag trivs som fisken i vattnet, Emelie är underbar. Älskar henne så innerligt och är glad att hon öppna sin famn och tog mig till sig. Jag har inte mått dåligt en endaste dag här. Var lite nere under helgen då jag insåg hur dåligt det egentligen det har gått för mig i kärlek. Att folk har av visat mig och inte velat ha mig för att det inte "klickade" eller för att dom har funnit en annan tjej som är mycket sötare och sånt. Det är faktiskt ganska jobbigt att tänka på, jag är så beroende att ha ngn att luta mitt huvud på. En axal som alltid finns där, som tur är har jag Emelie. Men i hennes sällskap mår man inte dåligt. Man mår bara bra, jag blir lugn och kan bara le. Vi skämtar och fiser tillsammans, det är inte många jag känner mig så trygg med. Jag saknar min tvilling med, Emma! <3 Men henne får jag äntligen!!!! Träffa till helgen, jag åker själv upp på Fredag men Emelie kommer på Söndag :) Underbart, kommer sakna henne som fan. Vi kan knappt vara ifrån varandra en hel natt utan att bli galna. När hon har åkt in till Lidköping och sovit hos sin Emma så har man alltid saknat henne, och även hon skickar sms om att hon saknar mig. Vi är ganska patetiska! Men jag gillar det :) Vi kan verkligen prata o vad som helst, har aldrig kunnat göra det. Jag har fortfarande lite saker som ingen vet, som jag vill säga. Men det är svårt, men ska börja berätta det för psykologen jag har fått på vuxenpsyk..

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Jag är så lycklig över att bo ihop med dig! Du är så underbar! Jag älskar dig såååååååå mycket! Glöm aldrig det! <3

2009-11-16 @ 14:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback