TiK ToK

Ligger på sängen mitt i natten, ska snart springa ner till tvättstugsan och vrida på torktumlarn. Det är ett hårt liv utan föräldrar men jag trivs, trivs som fisken i vattnet :) Och jag kunde verkligen inte välja en bättre sambo, just nu får jag ta hand om henne eftersom hon är sjuk och förjävlig. Uscha. Tur att jag inte har fått något än :) Happy! På Fredag kommer Izzy hit och det ska bli massa kul <3 Ska nog springa iväg en snabbis på toa och sen ner till tvättstugan och plocka ner lite tvät. Det är fan mig gött att tvätta på natten, men det är icke så bra :P Med tanken på att man vänder på dynger och det är ju inte bra. Men ääh. Spela roll :P Bbl.

Sådär, nu var det klart. Ska man bara ligga i typ två timmar och försöka komma på ngt att göra tills tvätten är klar. Ingen idé att försöka sova för då kommer jag inte upp i tid >< *suck* Sicka problem man ska ha :P Haha. Jaa, vad har man gjort de senaste dagarna? Jadu, inte mycket. Försökt fördriva tiden framåt, vill ha helg :D Och sen vill jag ha nästan helg då jag och Emelie ska till Arvika, kommer kännas konstigt att bara vara där i en vecka och sen åka där ifrån igen. Hmm, längtar faktiskt. Gött att slippa oroa sig för att man inte får i sig ngt eftersom våran micro har kraschat, så nu kan vi inte käka varken pan-pizza eller piroger som vi har fulla frysen av >< Någon som vill skänka en micro? (A) Skulle vara massa snällt. Jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, kanske börja om på nytt? Ta bort alla inlägg och börja på nytt? Törs jag? Vill jag? Orkar jag? Vi får se hur det blir med det :P Ska snart hoppa upp ur sängen och hämta vatten.. Mums^^

-Over and Out-



Saknar min kines,fjortis och Emma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback