TuffTuff tåg.

Idag börjar resa upp mot Arvika, jag är glad men det kommer kännas tomt att inte vara med Emelie. Men kommer äntligen få träffa Emma igen och det är jag massa glad över, har saknat henne massor. Sen kommer jag få träffa Cruiser med :D Massa happy! Messa med henne igår och hon skulle komma en stund, det gjorde mig skit glad. När jag väntar i Thn så ska Andrea och Andreas ge mig sällskap^^ Nu ligger jag och skriver lite här och kollar på nätet, har nyss duschad och poppar musik. Längtar, ska snart hoppa upp och ta huvudvärks tabletter för har sånn huvudvärk >< Så. nu har jag tagit piller och klätt på mig helt, ska vänta en stund i Lidköping för Emelie ska till Emma med 16:20 bussen så då åker jag med och ska vara där i två timmar ca. hehe, ska även köpa biljett i Lidköping på resecentrum, hehe :) Har inte så mycket mer att skriva nu förutom....

ATT JAG LÄNGTAR!!! <3

-Over and Out-

Kommentarer
Emma

Mig längta i massor..!!!! <3

2009-11-20 @ 14:53:48 | http://theunperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback