Unwritten.

09:47
Jaa, man kanska ska börja skriva klockslaget, vilken tid man börjar blogga. Det får nog bli så, den här är den första bloggen jag har blivit så fäst i. Visst, bloggade mycket på lunar förut när man var en nörd där. Skrev mest som ett rop på hjälp, för ingen såg eller hörde mig då. Jag var bara en klump i mängden. Men sen du, sen jävlar slog jag ut, jag stack ut och passade inte längre in. Och det är jag stolt över, har aldrig varit som alla andra men har aldrig vågat visa vem jag är och prata. Förr var jag JÄTTE blyg, och då menar jag det. Herregud, fattar inte ens hur jag fick tag på vänner den tiden. Men nu har jag det lite lättare, Arvika är dock ingen bra stad att växa upp i. Men men, vad ska man göra när ens föräldrar väljer en skit håla som denna? Nu sitter jag och lyssnar på Avril och tänker tillbaka på gamla goda tider, syrran springer runt och är 15. Det var inte länge sen hon var 5, men hon ser fortfarande väldigt lite ut ;P Ibland ska man ta det som en bra sak, faktiskt! Haha. Jag och mamma gick in och sjöng för henne och hon var glad att jag var med :) Värmde lite sådär faktiskt. Om typ en timme så ska vi till Taserud, jag täntke passa på och hälsa på kompisar och lärare. Kanske träffar mer folk där, vem vet? haha, inte jag. ska iaf bli kul, har ganska nyligen startat en tvättmaskin, jag känner mig så vuxen faktiskt :P Har aldrig varit sån här förut, har koll på min tvätt och allt sånt. Man växer väl upp någon gång i livet, men jag ska inte bli en sån tråkig vuxen som de flesta är. Jag ska vara sånn som super med mina barn och låter dom ha kul och leva sitt liv som dom väljer. Dom ska inte se mig som en mamma, dom ska se mig som sin bästa vän och kan berätta allt för en. Jag har varit på väldigt blogg humör nu det senaste, spec den här veckan. Men det är väl för att jag har varit uppe länge och inte haft ngn att tjöta med för att emma har typ lugit och sovit eller ngt. Jadu, det är inte lätt. Men nu ska jag avrunda av här och typ sätta mig framför tv:n tills vi åker. Kanske är något bra där? Vem vet?

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Jag är så stolt över dig hjärtat. Älskar dig precis som du är <3

2009-11-28 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback