Wake up everyone.

Jaa, då har dagen gått och jag har SOVIT. Vad annars lixom? Haha. Somna väldigt sent, kommer inte ens ihåg när jag somna, låg och kika på Vakna upp med The voice. Så någon gång mitt i programet somna jag xD Just nu sitter jag ochkäar chips och har nyss druckit té :) Jag och Emelie ska bli té kärringar xD Köpte in 3 olika sortet förut :P hehe, gött^^ köpte även pepparkaksdeg :D MUMS! Haha, gud vad man har längtat sen julmusten började komma :P Så nu väntar vi på att den ska bli lite varm :D åååååh, gött :D hihi. ska försöka uppdatera lite oftare och skriva om allt möjligt som händer om dagarna i mitt liv osv. Men nu ska jag käka pepparkaksdeg och NJUTA! :D

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback