Wake up!

08:20
Ligger och lyssnar på musik, nyss sett klart på en film. Falling up, den var rätt så bra faktiskt :) Jag gilla den iaf^^ Nu är det inte länge kvar tills vi ska till Taserud. Ska springa iväg till köket snart och ta ngt att äta i think. Lite hungrig, kanske vaknar till lite mer då :P Sen blir det att göra iordning håret och även sminka sig^^ Ska borsta tänderna med, har lite ont o tänderna :O Ajaj! Men men, sånt som händer. Jag saknar Emelie massor och det ska bli skönt att äntligen få komma hem imorgon. Gud, min säng <3 Kanske kan få sova lite då? Hmm, jaa xD Bad romance går på repeat på Spotify, fan att man ska få sånn dille på endel låtar :P Lite smått jobbigt sådär ibland. Oohja, vad händer efter Taserud då? Joo, då blir det att fira syrran. Släkten kommer hit, ska lägga mig tidigt ikväll eftersom det blir upp tidigt imorrn, tåget går strax efter nio >< OMG! Jobbigt, men som tur är kan jag sova på tåget/buss/tåg/buss. Eller den sista biten kan jag ju surfa på, gött mos :D Då kan man passa på och blogga med ;D höhö, neej. Nu ska jag sätta på mig kläder och starta en tvättmaskin och sen äta lite^^

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback