Here (in your arms)

Sitter på sängen i mitt hem, mitt nya hem. Hem, det här känns verkligen som ett hem, jag känner välkommen och kan verkligen vara mig själv för en gång skull. Jag kan sova hur länga jag vill utan att bli väckt tidigt på morgonen. Jag kan dra iväg och träffa folk utan att ha en tid utsatt på mig, mitt liv har äntligen börja och jag kan börja känna mig hel. Jag älskar folket här nere, dom behandlar mig som jag vill bli behandlad. Jovisst, jag har vänner i Arvika med som gör det, men inte så många. Efter studenten tappa jag kontakten med nästan ALLA i Arvika och kände mig inte alls välkommen någonstans. Så jag är glad att jag flytta hit, jag och Emelie satt och kolla på lägenheter inatt och fann en i ett privat hus. Vi ska förmodligen skriva in en annons om att vi söker lägenhet i Lidköping. Kan gå fortare då, dagarna jag har varit här har varit loveliiii. I Fredags hade vi tjejkväll men efter att Maddis,Sandra och Elin hade gått så övergick det till fest ist och det var väldigt kul, träffa nytt folk :) Och vet ni vad? Jag lyckades bli full, försöta gången på... Jadu, kanske två månader. Det var lycka :D Lördagen blev det bara slappt, Daddis låna mitt fritidskort. Låg typ och sov hela dagen, var faktiskt riktigt gött. Sen på kvälle kom Niklas hit och myste. :) Han åkte hem inatt, alltså Söndag-Måndag natt. Somna väl vid 04:00-04:30. Gött. Och har nästan nyligen vaknat. Men vill inte vara vaken egentligen, vill sova!! Men men, sånt händer..
Ska försöka bli mer aktiv med min blogg..

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Tack för att du vill bo med mig <3

2009-10-12 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback