Jag kan inte leva ett liv utan dig, vart du än går finns du inom mig.

Jaa, helgen är slut och jag ligger på sängen och lyssnar på musik medans Emelie och Didrik sitter i Emelie´s säng och gullar med varandra och tjötar. Vi väntar på spökmaraton och jag försöker bara fördriva tiden. I Fredags gjorde vi inte så särskilt mycket vi typ bara slappa och sov xD haha, lördagen vart det upp tidigt och åka till Skälvum för kalas. :) Mycket trevligt, sen fick jag och Emelie vänta med att åka in till Lidköping så vi åkte med Henrik och kolla när han och en till spelade biljard. :P haha, tidsfördriv iaf. Sen fick jag komma dit så vi åkte dit och Emelie följde med Sandra för att möta Johannes och Didrik. Sen sprang hon iväg för att möta Martin och Malm sen kom hon hit och fick sin första överraskning och började nästan gråta. Sen började vi dricka och det plinga på dörren, Emelie går och öppnar och där stod Pierre, hon vart överlycklig. Så började vi fest,spela kort,tjöta och söp nästan Emelie under bordet :P Men sen försvann hon typ i en timme och nyktrade till :P Vi sjöng för henne och så fortsatte hon att dricka och blev helt borta. Hon dekade nästan osv. När vi skulle hem tog det typ 3 kvart att få ut henne ur lägenheten. Eller få ut både hon och Didrik xD illa det här fan, vi åkte hem. Jag åt,gick på toa,tog huvudvärks tablett och la mig. Somna relativt snabbt, fy fan vad skönt säger jag bara! Har inte sovit riktigt på en vecka typ, men är väldigt trött nu och vill lägga mig men vill inte än xD haha. Idag har Emelie och Didrik vart bakis och jävliga :P haha. Dom har retat varandra hela dagen och sånt. Haha, men jaa. Imorrn blire systemet för Emelie då :) Hon ska bara köpa ngt så det är symboliskt. Under veckan kommer Zandra med :D Undrar vilken dag bara, men ska ta och prata med henne :)
LÄNGTAR! <3

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback