Oh, paradise will wait another year, hold on to your visions tonight.

Ligger på sängen och lyssnar på lite musik, känns som om man har gjort skit mycket idag. Men ändå inte, dagen har gått segt och klockan är inte mycket än. Vi gick upp ganska tidigt idag men ska upp ännu tidigare imorgon, för imorgon händer det saker och det gillar vi :) Jag har varit rastlös och det sluta i att jag klippte håret, klippte rätt luggen och kortare bak. Har bestämmt en klädsel jag ska ha till Halloween^^ Eller rättare sagt två faktiskt :P Måste till Sarah under veckan och kolla egenom mina lådor som står där för måste ha mina ögonskuggor som ligger där :P hehe. Mycket som händer men ändå inte :P Nejni, nu blire till att gå på toa IGEN och sen ska jag göra iordning mig och lägga mig hade jag tänkt^^ Puss på er!

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback