This love.

You took my hand 
You told me it would be okay
I'm trusting you to hold my heart
Now fate is pulling me away, from you

Even if I leave you now
And it breaks my heart
Even if I'm not around
I won't give in
I can't give up
On this love


Jag lutar mitt huvud mot rutan och meter blir till kilometer,kilometer blir till mil. Tänkar och drömmar snurrar runt
i mitt huvud. Tårar bränner innanför ögonloken och jag vill hem, hem och gömma mig under mitt täcke..
Gömma mig från världen och all dess smärta, tänk hur snabbt humöret kan vända.
När jag satte mig i bilen var jag glad, under resans gång blev jag bara mer och mer deppig.
Det kliar i mitt skin och jag vill låta blodet droppa, men jag försöker så gött jag kan för att låta bli. Det är svårt..
Men jag vill men ändå inte, fanfanfan.. Alla verkar ha tur med denna jävla närhet och ömheten.
Endel byter pojkvänner så ofta jag städar rummet typ eller ngt, och det är nästan varje vecka.
Ja, jag är nog lite avundsjuk. Men vad ska man göra? Sitter bara och le utan att mena det? Nejdu...
Tror inte det, det fungerar inte så för mig längre.. En låt spelas om och om igen....

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Vi har varandra, och det är de som betyder något. Jag älskar dig!

2009-09-16 @ 04:15:17 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback