Huvudvärk.

19:54
Huvudet pulserar och jag vill slå isönder något, jag känner mig inte pigg och inte glad. Jag är inte den glada Johanna jag brukar vara, idag vill jag bara försvinna och inte synas. Så funderar på att stänga in mig i sovrummet, fick ingen sömn inatt. Gick och la mig i tv-rummet av diverse saker, en sak var att jag var nära att spy flera ggr. Den andra var att ensamhets känslan kom krypandes längs benet och uppåt. Så fick panik så tog tag i dator,täcke och kuddar och la mig här ute. Jag vill skrika,jag vill gråta,jag vill riva,jag vill slåss och jag vill..... Försvinna. Gaah, alla dessa länslor som jag bär inom mig förstör gör mig. Går ständigt runt och tänker för mycket, hela tiden är det samma saker. Jag vill också kunna skaffa någon som jag känner mig trygg med, och då menar jag kärlek. Alla mina vänner har någon att älska och sånt känns det som.. Medans jag? Jo, jag får ett knull sen ska jag vara glad. Nej, stänga ner datorn och smyga in till sov rummet kanske? Låter som en bra plan faktiskt...

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback