Snart är det över.

01:38
Ja, som det står i rubriken... Snart är förkylningen över, snorar inte längre. Hostar bara lite grann och rösten ger vika ibland. Men för mig gör det inget för känner mig mycket bättre mot vad jag gjorde i veckan, mådde ju skit dåligt en dag. Var nära att spy och ville bara försvinna, men ja. Om några timmar ska jag till skolan och det känns som om det inte är ngn idé att sova. Så dygnar, har ju äntligen sällskap. I några timmar till iaf xD Haha, är ju mycket enklare att vara vaken om man har sällskap. Just nu sitter Emelie fast klistrad framför sitt favvo program, Grym attraktion. Hon älskar ju såna program, lika mycket som typ Ghost hunters^^

Vad är kärlek i mina ögon? I mina ögon är kärlek kramar,pussar och ömhet. Att bry sig om varandra och alltid finnas där i vått och torrt. Även att acceptera personen man tycker om, men det finns många olika slaks kärlek. Kompis kärlek, kärlek till djur och förhållande kärlek... Eller vad man nu ska säga. Haha, mjaa. Hade bara lust att skriva om det,låg och tänkte på det förut och ja. Det mesta försvann ju såklart nu när jag väl skulle börja skriva om det, typiskt va? Jajaja...

En liten rolig nyhet, jag och Emelie ska skaffa en blogg tillsammans. Hur kul låter inte det lixom? Sitta och skriva om vad som händer, när vi får besök och när det är fester och sånt kul. Även skriva om katterna och hur dom mår och gör. Kanske låter som en galen idé, men vi tycker det låter som en skit rolig plan :D Haha, men nu behöver vi någon som kan hjälpa oss att forma denna bloggen. Hjälp med header och sånt, ni kan även ge namn tips här om ni vill. Jag kommer självklart fortsätta skriva här om mina personliga saker, om mina problem och sånt. I den andra bloggen kommer vi skriva om gemenesama grejer, om planer vi har osv. Så hoppas vi får många läsare. Och dom som kommer på besök kommer även få feta länkningar på bloggen ;) Hehe. Men ja, den som kan photoshop och även fixa bloggar. Hör av er :D

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Kommer bli himla kul med en gemensam blogg :D

2010-04-06 @ 02:27:36 | http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback