Vill inte.

03:35
Jag vill inte längre vara ett sexobjekt, jag orkar inte med det. Jag vill också kunna ha ett förhållande, ett normalt förhållande som alla andra. Det är tre killar som har valt andra tjejer på mindre än ett halvår, hur ska man tolka det? Vad tycker ni? Sen har jag typ bara haft killar som bara har velat ha sex, jag vill inte, men har det ändå. Varför är det så? Jo, det ska jag säga er. Jag vågar inte säga nej, något i mitt huvud som får mig att aldrig säga nej, fråga mig inte varför. Jag har alltid varit sånn och kommer nog alltid vara sånn med. Ganska tröttsamt, nu ligger jag ensam hemma och såklart varje gång man blir ensam som kommer tankarna och röstarna fram. Jag vill riva isönder något,skrika och gråta. Men jag låter bli och sätter på rätt hög musik och försöker tänka på annat, jag är glad att jag flyttade kan jag säga er. Det är så jävla mycket skit i Arvika och alla är otrevliga :O Fattar inte vad som händer med folk? Kan det inte vara som det var förr? Ingen var otrevlig och vi bara levde livet? Neeh, ytliga människor... Mitt huvud snurrar och jag försöker få ner alla ord på skärmen men får ingen ordning på det, vet inte vad jag ska göra. Ska nog tvinga Sunniva gosa med mig, vart hon nu är. Ni har väl inte glömt min och Emelies blog? Skriver oftare där, så tycker ni kan bevaka oss :) LänkLänkLänkLänkLänk!!!

Bra låtar:
Selena Gomez-Naturally
Katy Perrt.ft.Timbaland-If we ever meet again
Adam Lambert-Whataya want from me

-Over and Out-

Kommentarer
James

Du som e så fet är inge sexobjekt!!

2010-04-13 @ 23:16:27
Problemlösaren

Håller med föregående talare.

2010-05-30 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback