Boda Borg.

Jag är jätte sleten, somnat,vaknat hela natten. Eller orkade somna till riktigt vid halv åtta tiden, riktigt jobbigt! Igår var jag med Jessica och Angelina, glad att jag har dom! Vi var uppe hos Lars en stund, han var full som bara den. Sen vart det hem och se första delen av Fångarna på fortet efter det blev det hem hit för att lägga sig, var så jävla seg igår. Fattar inte varför. Iaf, idag ska jag till en socialopsykiatrin. Efter det blir det hem till mamma för att byta telefon och hämta ett papper på tider när jag ska vara på Psyk på Fredag. Mjaa, sen vad jag inte vad som händer, vänta på att Angelina och dom ska komma tillbaka. Dom är i Karlstad just nu.. Imorrn blire Boda Borg :D Sköj, bara jag,Angelina och Jessica. Var ett tag sen jag var där :)

Tänkte slänga upp bilder men kommer inte ihåg när det var xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback