Club can´t handle me.

Sitter just nu och lyssnar på Club can´t handel me-Flo Rida.feat.David Guetta, hörde den på ett spel på Fb så var tvungen att lägga in den på Spotify :d haha, lite tragisk? Om jag är! Men jag gillar´t, detta kommer nog också bli en sömnlös natt. Igår var det en sömnlös natt,i förr går,i förrförr går. Börjar bli jobbigt, sover bara någon enstaka timme på dagen sen inge mer! Fattar inte varför ><Börjar bli riktigt jobbigt, i helgen har jag varit hemma hos både mamma och pappa :) Har mest slappat och umgåtts med dom, juste! Ska ta och messa mamma om att hon ska fråga Patrick om lägenheten, kanske får flytta in tidigare :) Håll tummarna! Just nu sitter jag och kikar på Hemsökta hus, är ju spökmaraton på tv4+. Måste försöka ta igen dom månaderna jag har missat det! Det är rätt illa faktiskt, dock vill jag inte sitta ensam som jag gör nu. Men jag klarar mig, det märks väl om jag hoppar från balkongen eller något inatt :P Haha, nejdå. Nu ska vi inte vara såna. Sitter och vädrar i tv-rummet, blir lätt så jävla varmt här. *dö lite* Mhmm, ska snart fortsätta spela the sims :D men naeeej, nu orkar jag inte skriva mer här. Eller jo, en sak till kan jag skriva :D Imorgon blire lite räkor med Emma :) Ska köpa vitlökskebab sås och dopa dom i ^^ Eller om jag ber mamma köpa med någon vitlöksgrejs från konsum när hon ändå ska till stan :P Ska också be henne köpa med smakaroner (makaroner) och sen även se om det finns sweet chilli sås där^^ Har allt en snäll mamma ja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback