I could really use a wish right now.

Dom senaste dagarna har jag varit med Jessica väldigt mycket, är glad över att ha fått den kontakten tillbaka.
Nu ska vi ta igen alla månader vi har varit ifrån varandra, har saknat den människan enormt!
Somna vid fem imorse om inte halv sex, en jävla katt som sprang runt på taket utanför. Störande som bara den! När jag väl kom upp så satte jag mig här och sen blev det dusch och bort till Jessica :) Vi har tjötat och sett på film^^ Mhmm, såg på någon konstig film som heter "are you sceared?" Kass film! Se inte den! Hmm, har faktiskt inte så mycket att skriva egentligen. Imorrn blire soc för att lämna in alla papper så man får pengar, ska bara att hämta ut det sista pappret imorrn sen är det klart! Gött!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback