Orkar inte länge till.

17:26
Hur mycket mer skit ska jag orka ta? Jag orkar snart inte längre, för varje dag som går så går mitt mående neråt. Varför håller folk på så här? Fattar inte vad dom tycker är roligt med det, idioter! Speciellt du! Du borde gå och dränka dig, du kan inte ha någon bra självkänsla om du håller på och klankar ner på folk så. Jag förstår inte... Igår drack jag och Emma lite, drog ut och åkte bil med någon snubbe från Arvika. Han erbjöd oss lite sprit, så då fick det bli det. Drog upp till Sunne en liten stund för att se om man såg något roligt folk där, lite iaf. Var väl där i ca en timme. Sen blev det hem, efter vägen tog ångesten ett stadigt grepp om mig och vägrade släppa. Den håller fortfarande om mig och jag vet inte vart jag ska ta vägen, för orkar inte det just nu. Funderar på att gå och lägga mig igen, för orkar inte med den just nu.

31 dagar kvar till Höviksgatan 10!


-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback