Dag 02 – Min första kärlek

Dag 02!

Min första kärlek, hmm. Låt mig få tänka efter, visst. Jag blev kär i en kille i min klass när jag började skolan.. Men i 4:an eller 5:an hade jag mitt första förhållande, då blev jag ihop med en kille som heter Tobias Fernström. Han gick på en av dom andra skolorna i Arvika, vi hade träffats innan vi blev ihop på danskurs(Yngves Danskurser) Men när vi väl blev ihop så var jag trött på att typ var den enda som inte hade någon att dansa tryckare med på discot (Gick alltid på disco när jag var liten, Arvika hade ett disco som hetter LM disco=Låg och mellanstadiet) så bad en kompis fråga honom om han ville dansa och det ville han. Efter så sprang många mellan oss och fråga om vi var ihop och sånt, så nästan i slutet så kom han fram och fråga chans på mig, haha! Vi var typ ihop ett år, vi hade någon slags paus någon gång i förhållandet. Men kommer ihåg typ allt som om det vore igår :)

Ska försöka leta upp bilder från den tiden, såg mina album hemma hos mamma sådär i borde det finnas MASSOR med roliga bilder som jag kan lägga upp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback