Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 03!

Mina föräldrar heter Kristina Tomasson och Bo Karlsson, jag vet inte riktigt hur dom träffades för kommer inte ihåg. Mamma har berättat många ggr för mig men glömmer alltid bort men har för mig att det var på jobbet när dom båda jobbade på Arvika Smedia. Efternamnet Tomasson kommer från mammas släkt i Amerika då hon tröttnade på släktnamnet Nilsson.När jag gick i 9:an så gick mamma och pappa isär, vilket var riktigt jobbigt för mig och syskonen. Efter det så bor pappa i en lägenhet på styckåsen och mamma bor kvar i huset, mamma köpte faktiskt ut pappa. För dom skulle precis få pengar tillbaka för ett lån. Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och hur. Så detta får faktiskt räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback